Followers

Wednesday, 30 March 2011

Macik Yang Tatau Nama III

Macik tatau nama,
Aku pelik la..
 Napa bila aku lalu depan umah ja, abah mesti ada depan umah ang?

Macik tatau nama,
Aku pelik la,
Napa bila aku lalu ja, mama mesti ada kat depan umah ang?
Aku pelik sebab bukan ang yang dok wujud depan umah tu,
Nak ja aku kejip mata dekat ang kalau yang tu ang,
Tapi mama ng abah la, malu la aku..

Macik tatau nama,
Hari tu, aku rasa rindu kat ang,
seminggu tajumpa (walau tgk kt jauh) 
Lepas tu, malam lepas balik solat isya kat masjid,
Aku p ikat surat cinta kat bunga rose mama ang.
Sebab aku tau pagi-pagi ang yang siram bunga.
Aku harap sangat ang la baca,

Tapi....
Ttengok-tengok pagi tu,
Abah yang siram pokok
Abah y baca..aku nampak dia senyum bila baca..
Lepas dari tu, hari2 abah akan dok depan umah tegur aku bila aku lalu..

Seyes aku malu.. malu.. malu..
uwaaaaaaaa~~ camna nih?


Nak lagi? leh baca bawah ni.. :: 

8 comments:

shahjiehan said...

hahaahah tu la gatal sgt jom baca dan komen 10 Sungai terpanjang didunia

oshin said...

sgt romantik bila letak surat cinta dekat bunga rose mama . HAHA . taleh velah ouh . hehehe ;P

intan suraya said...

hehe.. pasnie try campak surat ikut tingkap bilik macik tu..:)

kiera'sakura said...

sape la mkcik b'tuah tue.. tetttt

fRaMe+LenSeS said...

SJ :: gatai ka tara tu? lalalalalallaa~~

Oshin :: hihihi.. tade cara nak mai dekat kan.. kamu ada idea tak? :P

Intan Suraya :: hhihi.. takut kena serang ny rukun tetangga la kamu..hehehe

Kiera :: tu la. sapa dia ye? tetttt~~ :P agagagagagg..

hadiee said...

err..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

td baru g blog macik tatau nama..eh..ko suka dgn macik tu yer?

fRaMe+LenSeS said...

Hadi :: awat?

Rina :: tetttt~~ :P

Buta+Pekak+Bisu=CINTA