Followers

Tuesday, 30 August 2011

Berkenaan dengan dia

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Owhhh letihnyaaa la. Nadh otw nak balik rumah da ni. G umah mcik jap tadi. Ramai betoi kat sana tadi. Smpai ja kezen smpai, bawa tunang dia. Tetiba tingat sembang dengan mama kemarin.

''depa suma modern-modern punya, freehair, kaler-kaler lagi''

''Arie x dapat la Mama, biasa-biasa saja. Arie dah pesan ciap-ciap dah Arie nak macam mana..''

''abang ni, baru kawan ja kot, takpayah la nak control, dia tu muda lagi kan abang, bagi la dia nak bergaya cket, nak tudung gaya-gaya.. Nanti dah kawen baru la nak kontrol ka apa ka..''

tetttt~~ tu Mama yang kata ye. Nadh tatau pape.

Pastu tadi jumpa Kak Ana, dia tanya.
''sapa dia tu? sapa dia tu? S ka?''

''ehh mana ada. Mana ada..''

''ala, u bagitau la dekat i.. I nak bagitau u sesuatu ni''

''ya, dia la ni..''

''okeh la tara tu Arie, sesuai, macam pinang ng buah kelapa. Kelapa muda n kelapa tua..''

''adehhh.. Ramai orang kata muka sama tau..''

''ha memang pun, sesuai wat bini..''

''erkkk..? Nak kna p raya uma ni, bakal MIL da tanya tu..''

''nak p ka? P sorang ka?''

''dak aihh igt nak p dengan Mama. ''

''ha.. P lahh. Amek gambaQ bebanyak tau. Nanti update dalam belog tau?''

''belog? Ehhehe''

P/s:: sejak bila kezen Nadh tau Nadh ada blog ni? Hadoihhh segannyaaaa..

1 comment:

Muslimah Optimis said...

ngehehehhe... malu gilakan bila ada kesen yang baca blog kita..huhu

Buta+Pekak+Bisu=CINTA