Followers

Monday, 1 August 2011

BEN ASHAARI : RAMADHAN #1 : SAHUR DI KALA BUDAK

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Enchik Ben wat segmen lagi. Yang pertama untuk bulan Ramadhan ni.
" RAMADHAN #1 : SAHUR DI KALA BUDAK "


Pengalaman berpuasa ketika masih budak-budak.
Pengalaman macam biasa la, pagi-pagi Mama kejutkan, "Abang, bangun, dah dekat 5:30 dah ni, sahur dulu lepas tu tidur la balik. " . Lepas tu, bangun kejap, and terkedang balik sampaikan Mama kena naik atas kejutkan sampai bangun. Bangun ja, tenyeh-tenyeh mata, g gosok gigi atau kumur, lepas tu sahur sama-sama. Lepas sahur tolong Mama kemas sikit-sikit lepas tu solat subuh, n tidur balik. (Opsss..Bukan pagi tadi pun macam ni ka? tetttttt~~ )

Makanan paling suka bila berbuka.
Nak cerita pun tak boleh, sebab Nadh ni suka makan. Apa saja Mama masak makan ja. Sebab selepas bangun pagi Mama akan tanya nak makan apa. So sila sediakan list seminggu ya.. weeee~~ 


Sapa lagi nak kongsi pengalaman dia? Sila click kat SINI.

3 comments:

Iffah Afeefah said...

mne gambo nadh

kiera'sakura said...

pagi tadi g pasar ngn mama,, mama dh tnye rini nk mkn pe...

seminggu ank mama nie balik, seminggu la ai kene listkan menu.. weeeee~~ :D

fRaMe+LenSeS said...

Iffah :: tade la. sebab banyak. :P weeee~~

Kiera :: amboihh. sonok la anak mama tu balik kg. :P

Buta+Pekak+Bisu=CINTA