Followers

Monday, 8 August 2011

Satu side lagi?

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada bukan Muslim yang membaca.

Another more side of me? Aduh malunya. 
Kali ketiga rasanya orang bertemu side Nadh yang ini. Langsung tak dapat nak bendung diri masa solat dan lepas habis solat dan berdoa tadi. 

Apa pun, Syukur yang tak terhingga sangat pada ALLAH, bulan Rahmat ni, dia bagi rahmat pada Nadh, pada sahabat Nadh. Nadh tak tahu nak luahkan macam mana dah. Ni ketika Nadh sedang menaip entry ni, diri menahan sebak sebenarnya, kegembiraan yang amat sangat.

Syukur pada Mu Ya ALLAH. Ini hadiah terbaik dari Mu untuk bulan ini. Nadh syukur sangat. Happy sangat. Moga-moga cahaya keinsafan sentiasa bercahaya dalam hati, menyinari jiwa dan iman yang sentiasa memerlukan untuk diri sentiasa tunduk dan patuh pada perintah ALLAH. 

Alhamdulillah..

8 comments:

Atiqah Sa'ahiry said...

Alhamdulilah..

Iffah Afeefah said...

hurmmm npe ni jiran

npe tetibe sebak pulak

ape kami sume da wt?

Suhaili Sarif said...

nadh nape ni

cik idora said...

alhamdulilah.. sama2 kita tingkatkn ibadah di bulan mulia ini..

H.J said...

senyum nadh..senyum tu gembira.jadi senyum dalam sebak..

kiera'sakura said...

Alhamdulilah syukur

shahjiehan said...

salam ramadan bro!.... makin maju blog anda... tahniah...

fRaMe+LenSeS said...

Atiiqah :: alhamdulillah.. ;)

Iffah :: tadeppe.

Elly :: tadak apa aihh.. ;)

Cik Idora :: amin2. sama2lah kita. ;)

HJ :: senyum la ni. senyum sebab happy sgt. ;)

Kiera :: ;)

SJ :: thanks bro. ;)

Buta+Pekak+Bisu=CINTA