Followers

Tuesday, 23 August 2011

Bicara Petang

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca.

Bosan plak hari ni dengan kepala otak seolah terstop dari mengeluarkan kata-kata untuk ditukarkan kepada entry hari ni. Bukan bererti tiada mood cuma entah, seperti tiada tajuk besar untuk dihebahkan kepada semua melalui hasil penulisan hari ni.

Tinta petang ini rasanya nak meluahkan saja kot. Bagi yang mengetahui perkembangan terkini kat FB sekarang ni tengah dok panas dengan gambar-gambar yang dikontrobesikan la. Hairan, pakat dok tanya sokmo, iyolah, tau la jarang ada gambar macam tu masuk kat dalam FB Nadh kan? Tu jadi panas lebih tu. Tak kurang juga yang mendoakan, tanya itu, tanya ini.

Apa pun, maceh atas doa anda semua la ye. Kalau ALLAH kata ada, tu akan ada la, kalau DIA dah takdir tiada, takkan kita nak paksa-paksa kan?

Note : Nak kata harap sangat tu tak berani, biar masa ajalah yang menentukan..

3 comments:

ROROI said...

Amboi dia...dah pandai noooooooo

Iffah Afeefah said...

i likeeee

gossip222222


errr

insyaallah dengan izinNya

kiera'sakura said...

hanya doa yg mampu dititipkn.. andai itu kataNya syukur Alhamdulilah.. andai tidak pown Syukur Alhamdulilah jugak.. kerana Allah sudah punya perancangan yg lebih hebat buat setiap hambaNya...

Buta+Pekak+Bisu=CINTA