Followers

Tuesday, 9 August 2011

Contest | Saya TAK Segak Berbaju Melayu

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada bukan Membaca. 

Malam bercontest ya. Setelah berBW dengan penuh perasaan tadi, jumpa plak la entry contest ni dari belog Enchik TaufiQ Helios yang kachak. Contest yang sangat comel ya.




Walaupun tak segak. Tapi Nadh join sekaki ya?
Ni dia gambaQ nya. Arap maklum. Edited. Sebab manusia kat sebelah tu dah tiada dalam sejarah. lalalalalalala~~


P/s : Ada sapa rasa depa kachak dengan baju melayu? chantik dengan baju kurung? Sila click kat SINI. weee~~

9 comments:

c i k a n a said...

amboi..suka2 ja dpa ubah tajuk noo..
semua hamba Allah segak dan anggun yer...tak baik merendah diri mcm tuh.. btw, gud luck yer =D

Iffah Afeefah said...

AYU nye jiran ni haha

wakaka tinggl sjrah?

mke me wonder

Suhaili Sarif said...

tu diaa..pendekarr..

cik idora said...

kacak je cik nadh ni..hehe.

cik idora said...

boleh x kalo cik idora nk join jugak??

fRaMe+LenSeS said...

Cik Ana :: maceh kamu. ;) jgn la marah. ;)

Iffah :: AYU la sgtt.. :P

Elly :: ya ka ni? ahahaha

Cik Idora :: maceh kamu. ;) join la skali..;)

Hizami Rahim said...

good luck ye! hehe.

Budak Lelaki Sebelah Pintu

ame elms ! said...

ame singgah nak wish good luck nie ! good luck . :)) ehh , meh tengok gambar ame yang segak berbaju melayu pule .

http://pucukandubi.blogspot.com/2011/08/saya-segak-berbaju-melayu.html

and Selamat Hari Raya too . -.-

Zul Fattah said...

haha..gud luck k..
saya pun join jugak.. huhu..

http://zulfattah.blogspot.com/

Buta+Pekak+Bisu=CINTA