Followers

Tuesday, 9 August 2011

Haru biru jadinya.

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada bukan Muslim yang membaca.

Entry ni berkisar dan datangnya dari kisah yang terpapar dalam entry NI di belog Enchik Sifu.
Semuanya adalah gara-gara Manchester United menang dengan Manchester City malam kemarin.

Lepas game tu sahabat Nadh kata, 
"Weyh, Manchester City kelab paling kaya? Kelab tak ada apa pun kaya ka?"

Nadh jawap la,
"Actually dia jadi kaaya sebab yang membeli dia tu kaya gila kot.."


Then apa lagi. Mimpi melampau la.
1. Kalau aku kaya, aku nak beli meksis. Bagi kat ang Jijoi. Tukar nama, buken meksis dah, jadi JiJol.
2. Lepas tu, nak beli MAS. Tukar jadi NAS. Apa tu? Nadzrie Airline System.
3. Beli Daihatsu. Jadikan Azmi. So lepas ni akan ada Azmi Charade, Azmi Feroza.


Lagi,
Aku benci gila dengan M*****, jadi aku akan bayaQ suma orang untuk tak guna perkhidmatan dia. Lepas tu da tutup, aku beli dia. ahahahahahahhaa


Lebih melampau lagi bila,
Aku ingat aku nak beli 2 kelab bola sepak. 1 Manchester United. Satu lagi Real Madrid. Lepas tu kan, aku nak buat musim ni Real Madrid berhijrah, tak main kat Liga Spain, sebab musim ni main kat Barclays Premier League, musim depan plak tukaQ, Manchester United tak dok kat England, dia p main dekat La Liga.

"Pala otak ang, ang ingat senang-senang ka nak buat? ". Jijoi

"Nasib la dia tak ada duit banyak Jijoi, kalau tak mau haru biru dunia ni dengan dia. ". Abg Mie


Note :: Haru biru jadinya kan? lalalalalalalalla~~

6 comments:

aimie amalina said...

yang dok bace ni pon haru biru gak nak paham..hahaha =p

Iffah Afeefah said...

eh kenapa tak dpt bace pape kat entry ni

ps: grrr bola!!!

Sireh Puteh said...

http://gettingintolove.blogspot.com/2011/08/bingkai-lensa-kehidupan.html

review blog anda daripada Sireh Puteh..
hehehehe...

msredcheesecake said...

tupasal tuhan tak kasi kaya, berangan nak buat mengarut....cuba berangan nak bina masjid ke...erk...masjid yg mana tu yea?hheeee

kiera'sakura said...

hahahaha...

tingginya mimpi die.. ;)

fRaMe+LenSeS said...

Aimie :: ehhe.. :P

Iffah :: lalalalalala~~

SP :: maceh sgt. maceh tau.

msred :: masjid mana tu msred? lalalalala~~

Kiera :: ehh ne ada la. :P

Buta+Pekak+Bisu=CINTA