Followers

Monday, 1 August 2011

Selamat tinggal Penang

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada bukan Muslim yang membaca.

Nadh dalam perjalanan pulang ke kL. Esok n lusa ada exm. Hati langsung tak ada hati untuk kembali. (Adakah ini berat dek kerana sound system rumah baru yang Nadh beli semalam? Owhh semestinya tidak la.)

Kemungkinan diri belum bersedia nak berjauhan dari family sekali lagi. Mungkin berat kerana permintaan Mama yang nak Nadh kembali. Permintaan yang menggunakan orang ketiga untuk disampaikan.

Masih banyak masa untuk difikirkan. Banyak lagi ketikanya untuk direnungkan baik dan buruknya berada di sini. Mungkin satu sebab lagi dah muncul petang tadi sebelum keluar dengan Jiah.

Apa pun, masa akan menentukan. Sehingga saat itu, Nadh redha dengan segala ketentuannya.

4 comments:

Iffah Afeefah said...

fikirkan y terbaik ye nadh

tnye akak ipar skali

wakaka=P

aimie amalina said...

waaa..semoga baek2 aje ye
gud luck eyh!

kiera'sakura said...

kadang2 seorang mama tak mau memberatkn anaknye akan sesuatu hal..dan xnk nadh rasa serba salah.. hadirnye org ketiga untuk mama lepaskan kerungsingan dan bebanan perasaan dihati.. dan org ketiga tue dah tentu sentiasa ade untuk mama dan keluarga...

eh ira nk smpaikan pe sebenarnye nie.. huhuhu... sentiasa mendoakan yg terbaik untuk nadh.. semoga keputusan yg bakal dibuat memberikan kebaikan untuk semua terutama untuk mama ayah family dan diri nadh sendiri..

لين Si Pipi Merah said...

assalammualaikum.... nape sedih aje sahabat?

Buta+Pekak+Bisu=CINTA