Followers

Wednesday, 31 August 2011

Merdeka tahun ni owyeahhh

Assalamualaikum. Dan salam sejahtera pada yang membaca. 

Hari ni hari kemerdekaan yang ke 54 negara.
Nadh tengok kurang sambutan tahun ni. tapi bagi Nadh, bagus jugak, sebab memang patut pun macam tu.
Nadh sangat tak kenan cara kita menyambut kemerdekaan ni. 
Yang lain tu boleh lagi la, yang kawad-kawad, perbarisan tu kan. 

Tapi yang taleh blah tu,

KONSERT, KONSERT, KONSERT !! 

Apa yang barisan pelapis negara tahu kalau dsambut dengan penuh acara penuh lagha ni?

Kemerdekaan itu KESERONOKAN? Lupakanlah kalau itu maksud kemerdekaan pada anda. Sebab kita bila wat macam tu LANGSUNG TAK HARGAI pengorbanan atuk nenek moyang kita yang menumpahkan darah mereka demi satu KEMERDEKAAN..

1 comment:

Lulu Caldina said...

selamat hari kemerdekaan nadh :)

Buta+Pekak+Bisu=CINTA