Followers

Sunday, 8 May 2011

Dari Mama Semalam dan Hari ni.

Semalam Call Mama tanya kabo Mama. Apa Mama wat semalam.
Mama ngadu la Adik Perempuan Nadh si Jiah tu kena sakit mata. Macam Nadh jugak hari tu. 
Mata tak merah, tapi berair. Mama kata la, abeh Jiah dah MC. 
Then Nadh cakap dekat Mama, laa.. beh tu nanti dia tak dapat la anugerah pekerja tanpa MC lagi buat kali ke 2 berturut-turut. 

Mama :: tu la, alaa. Jiah kata takpa la abg, dapat RM 30 ja pun, n dapat Sijil.
Nadh :: tu la Mama, tapi sijil tu mahai tu Mama, senang nak jual dekat company lain nanti masa p mintak keja.
Mama :: ha, betoi jugak tu abg. Nak wat camna, dah nak sakit kan, abg la ni bawak balik Virus dari KL. 
Nadh :: haa.. apa plak Arie, Mama yang cakap hari tu kan, kalau rindu balik ja la.. Mama yang suh balik Mama cakap Arie plak..

Keduanya tergelak. tu masa cakap call semalam. 
SMS Mama macam ni plak. Ni masa gtau dekat Mama kisah ni.

Nadh :: Mama, tadi Wai gtau bulan depan dia tunang, Arie balik la. 
Mama ::Ikut suka abgla, blan depan ke, minggu depan ke, janji balik. hi.hi.hi
Nadh :: hihihi. minggu depan balik jugak. Bulan depan balik ag jugak
Mama :: bnyak duit, pak metua tokey bus kot?
Nadh :: ahahahaha... perli nampak. x balik rindu. Mama nak anak Mama meroyan sorang2 rdu kat Mama ka..?
Mama :: Lelaki pn ada meroyan jgkke? x penah dengaQ pun. hehehe. 

Tergelak lagi. Saja ja dok usik orang Mama ni.. Rindu orang tak ngaku plak. :P 

Tadi plak.. 

Nadh :: Mama tukaQ plan,. Nak balik 2 minggu lagi la
Mama :: abg memang otak mi megi seminit bleh bertukar. oklah apa-apa pun boleh.
Nadh :: 2 minggu lagi Mama cuba tengok tarikh dia berapa.
Mama :: kalau sabtu 21 hb.
Nadh :: Ha la.. xkan la Mama nak 22hb Arie dok sana sorang2..
Mama :: o ya lupa plak birthday. ok balik2. kita wat makan2 ckit boleh?

Yayyy.. hehehe..:D tak sabaQ aih.. rindu macam apa lagi tah.. tapi saja nak budget masa dan duit balik masa hari-hari yang ada kepentingan dia. Kalau nak men balik ja, memang la boleh, tapi budget tu kena tengok jugak. ada ja kalau nak. tapi sekarang musim mula menyimpan. kalau tak pakai sampai tua la dok macam ni.. ahahahaha..  

♥♥ Mama, Selamat Hari Mama tau. Orang ucap SAYANG kat Mama depa pada hari ni, tapi Arie ucap hari2.. sebab Hari-hari adalah Hari Mama. Saaaaaaaaaayyyaaaaaaaang Mama..

8 comments:

Miss Ran said...

sweet je..mama sporting haha

fRaMe+LenSeS said...

hihi.. Mama mmg macam tu.. :D kalau anak dia tak rapat ng dia takkan nak bagi orang lain plak ruang tu. jeleshh aihh

udin said...

hehehe.. slamat hari ibu bro.. :D

fRaMe+LenSeS said...

Selamat jugak kepada kamu Bro. :D

kiera'sakura said...

best kan klu dpt spend time ngn org tersayang.. hari2 msg/call mama ckp cm nie.. "love u so much mama..eemmmuuahhh" sbb hari2 adalah hari untuk sayang mama.. =)

fRaMe+LenSeS said...

Kiera :: kamu tu bukan anak manja mama ka? laalalalalalal~~ :P

kiera'sakura said...

dah lama mengaku anak manja.. siap wat entry lagi.. hahahaha

fRaMe+LenSeS said...

Kiera :: aahahahahaha.. :P

Buta+Pekak+Bisu=CINTA