Followers

Sunday, 8 May 2011

Jiwa Bersemangat Waja

Assalamualaikum..

Nadh baru nak bersemangat balik ni.. Pulun sungguh la buat entry. 
nak tau kali ni pasai apa plak? Pasai University plak la. 
Nampak tak kad matrik kat bawah tu?
Nadh adalah studeng UTM kalau nak tau. 
Tengok tu ada 2 kad matrik. (UTM sayang sebab tu bagi 2)


Oihh.. macam tadak kaitan ja pun Entry ni dengan UTM. takpa.. tu baru ja pengenalan. 
Sebenarnya nak tunjuk kat bawah ni..,,
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v


Ada nampak yang number 2 tu? Okeh.. Im proud to be UTM studeng. :D 
Tu aja.. hihihi.. <-- Mood nak rajinkan diri lagi la camni.. lalalalalala~~

8 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

USM no 1..

=P

fRaMe+LenSeS said...

ahahahah.. depa menang pasai ada CK yang pemes memes.. depa amek kira tu skali.. lalalalala~~ :P

ROROI said...

UTM KL ka? boooooo USM! haha

fRaMe+LenSeS said...

ahahahaha.. toi la tu, Nadh UTM kL. Roroi UTM Skudai kan? :D

kiera'sakura said...

wahhhhhh (tiru ayat depa smlm...hihi)

fRaMe+LenSeS said...

Kiera :: bayaQ la.. royalti.. pakai ayat kami..

Sunah Mohammad said...

ehhhhhhhhhhhhhhhhhh... lupa pulak~ sat eh CA...boss add ke group UTM Bloggers... hehehe

fRaMe+LenSeS said...

Bos Sunah ;: ehh.. maceh ye..? tapi segan la Nadh. bukan kenai sapa dalam tu pn.. T.T

Buta+Pekak+Bisu=CINTA