Followers

Thursday, 26 May 2011

Makanan dan Lelaki

Sebaik terjalinnya satu perhubungan, banyak perkara akan bermain dalam minda yang terlibat. Banyak yang ingin diketahui dari karektor pasangan mereka, dibandingkan wanita yang lebih terbuka, lelaki biasanya lebih tertutup, terutama sekali bila berkaitan dengan soal peribadi mereka.


Nadh kongsikan cara unik untuk anda mengetahui atau explore watak kekasih anda itu, sama ada dia adalah idaman atau sebaliknya. Mudah aja, perhatikan apa yang dipesannya setiap kali anda makan, kerana hidangan kesukaannya bisa menjadi isyarat peribadinya.

Berikut beberapa jenis makanan atau hidangan pencuci mulut yang dapat sedikit sebanyak mengungkap peribadi si dia.  :


Kerepek dan makanan pedas
Dia mungkin sangat senang pada pengembaraan. Sebuah jejak pendapat terbaru dari Lawry terhadap 1.000 orang menemukan pencinta rasa pedas suka berjalan.


Roti keju dan burger
Dia adalah seorang yang berdikari, seorang pemikir dan selalu ingin tahu.

Double cheeseburger dengan kentang goreng
Dia seorang yang penuh kasih, dan suka tinggal di rumah. Biasanya, mereka adalah orang yang serius dan sangat senang menonton atau memasak bersama pasangan.

 

Pizza
Dia boleh menjadi seorang dramatis dan senang menjadi pusat perhatian. Topping tambahan dengan rasa unik atau aneh menandakan si dia seorang yang kompetitif dan dapat menjadi agresif.




Pai buah dan kuih manis
Dia memiliki keperibadian manis dan serius. Pencinta kuih manis senang bersosial dan lebih bahagia dengan pekerjaan, kewangan, dan keluarga yang ia miliki.



Brownies
Dia sangat senang menyantap sesuatu yang manis tanpa takut akan kalorinya. Orang jenis ini biasanya cenderung baik, sederhana, dan setia.




Ais krim vanilla
Merupakan seseorang yang tak suka terikat dengan paraturan ditetapkan, dan jauh dari kata membosankan. Meskipun pencuci mulutnya simple, pencinta Vanilla ini merupakan seorang yang berani mengambil risiko.



Note :: Kalau spesis pencinta makanan macam Nadh ni camna ae? Semua ciri-ciri ni ada kot? lalalalalalalalala~~

Sumber : email

14 comments:

Miss Ran said...

semua nadh?

bahaye ni...smua ade

Bella Bell said...

ok... semua ada! heheheh~~~ :D

perrydaus90 said...

oh daus cheeseburger hahaha

tomatokering :) said...

haha ! along ade semua yg di atas ? lalalalal ~

'yAnA' Cute said...

hahaha...along ade sume ka??
ag bagus..hehe..suke3... :p
yana tgk sume oke ja... (=
not bad laa..

*47!k@# said...

hahaha..btoi ka??sat kena p siasat dulu :P

cik najihah said...

wah menarik lah..hihi

miss.Addin said...

wah melalui makanan pun boleh tahu peribadi seseorang tu kan . :)

fRaMe+LenSeS said...

Miss Ran :: dah dia kata lagu tu.. ahahahah. :P

Bella :: hehe.. ya ka? ya ka? suka2.. :D

Daus :: daus cheeseburger. :P

Erika :: awat plak? tak betoi ka? :P

Yana :: ya ka dik? ehem3.. suka2.. :P

Cik Nahihah :: kaih2.. p kaji insan sekeliling.. :P

Ika :: p la siasat.. nt ata report kat abg na.. :P

Miss Addin :: hihi.. tu la.. ntah betoi intah tak. :P kajian depa tu la..

Sunah Mohammad said...

lelaki je ke? perempuan???

fRaMe+LenSeS said...

Bos Sunah :: perempuan? umm.. tak jmpa plak. hehe. :D

kiera'sakura said...

pokcik sye susah nak cari spesific mkanan yg die ske,, wahhh die ade sume sifat2 tue la erk ;)

nurhamizatulzullraooh said...

mana satu?semua tu saya suka kecuali ais krim

fRaMe+LenSeS said...

nurhamizatul :: ice cream sedappp. :D

Buta+Pekak+Bisu=CINTA