Followers

Saturday, 28 May 2011

SEGMEN : Froogy Ady Budika Cari Jodoh

Assalamualaikum..

Khabarnya Abg Adybudika sedang mencari jodoh untuk enchik Froggy.
(leh rujuk entry NI) n since Nadh terjumpa entry NI, Nadh rasa paling seswai kalau Nadh cadangkan Mr.Froggy dikenenkan dengan Mrs Domo.

Nama : Mrs Froggy 
Umur : Muda bergetah lagi
Pekerjaan : Surirumah sepenuh masa.
Status : Janda Kaya 

Tu Nadh dah kenaikan Mrs Domo. Dia janda kaya. n Since Mr. Froggy pn dah ada anak-anak, 



 
Nadh rasa elok jugak lah dipertemukan depa dua ni. Siang hari Mr. Froggy keja, Mrs Domo leh jaga anak-anak. Petang-petang depa leh p jejogging kat taman, tak pun hujung minggu leh main Futsal, Cukup korum dah tu.. Yehaaaaa.. :D

Tapi Nadh tertanya-tanya la, Mr. Froggy sudi tak?

6 comments:

Miss Ran said...

skong2 hahaha

banyak anak mereka

pearl jade said...

salam..waaaaaa sgt comellll...
janda jumpa duda....
vote sini!!hehe

Aishah Amira said...

kalau Mr Froggy sudi kena buat majlis besar-besaran ni hihi...

fRaMe+LenSeS said...

Miss Ran :: hihi.. maceh sokong Nadh. :D

Pearl Jade :: wslm. maceh vote Nadh.. hehehe.. :D

Aishah :: hehe.. tu la. nt jgn tak mai plak. ehh.. cam Nadh pny kenduri plak. hehehe. :P

AdyBudika said...

ahaha tak lulus!!!!! nak cari yg dara sunti!!!

fRaMe+LenSeS said...

Abg Ady :: apa plak? duda ng janda la.. baru fair n square.. :P

Buta+Pekak+Bisu=CINTA