Followers

Sunday, 8 May 2011

Hairan

Assalamualaikum..
Selamat petang pada semua dan salam sejahtera bagi yang bukan beragama Islam.

Entry ringkas petang ini hanyalah sekadar luahan perasaan dari Nadh untuk apa yang dah berlaku kebelakangan ini. Jujurnya sejak kebelakangan ini Nadh tak tahu apa yang menimpa diri Nadh. Lama jugak Nadh memikirkan, sampailah tadi, baru Nadh bertemu dengan perkataan sesuai untuk meluahkan apa yang terjadi kepada Nadh.

Nadh rasa, Nadh telah kehilangan keghairahan untuk menulis sejak kebelakangan ini. Mungkin tiada yang perasan kot, tapi Diri Nadh sendiri dapat merasakan entry Nadh kebelakangan ini "kosong" dari apa yang Nadh selalu kongsikan. Hairan betul rasanya, selalunya Nadh akan menukarkan setiap apa yang Nadh lihat dalam bentuk tulisan dan perkongsian, (kalau tak tak ada la lagu menjadi tajuk kepada Cerpen Nadh kan, tak jugak la Tarikh menjadi tajuk kepada cerita Nadh kan ), tapi semenjak 2 menjak ni, Nadh kurang bernafsu untuk bercerita, tiada rasa untuk mencoret, tiada seronok untuk berkarya.

Mungkin Lappy majuk ni turut menyumbang kepada kejadian ni, atau mungkin jugak tekanan dan entah apa perasaan yang menyerang Nadh ni menjadi sebab untuk segalanya itu. Apa pun, Nadh akan berusaha nak memperbaiki diri Nadh. harap sangat dapat balik keghairahan tu. Nadh gembira dengan apa yang Nadh buat. Apa yang jadi sekarang ni sedikit sebanyak memberi kesan kepada diri Nadh sendiri. Ya la, shian dekat Cik Frame n Lenses tau, dah lama Nadh tak berkongsi cerita yang Nadh suka dengan dia. arapnya dia tak majuk ng Nadh la. sebab kalau dia pn majuk, konpem la, Nadh ilang terus dari dunia blogging.. 

Nadh sayang Frame n Lenses. :D


6 comments:

kiera'sakura said...
This comment has been removed by the author.
GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

tu la kan?

sama la ngan kami pon...

bz dok cari keja sama ni

kiera'sakura said...

kadang2 idea jugak memerlukan masa untuk berehat.. eh betoi ke ayt nie? hihihihi...

fRaMe+LenSeS said...

Cik GK :: tu la kan? napa ae? bukan tekanan sebab tadak orang yang mai melawat pn. tu tak heran sangat la.. cuma heran mana p diri sendiri ni.. :'(

Kiera :: ya ka? ahahaha. :P

Miss Ran said...

smela

makin hilang rasa nk bblog

fRaMe+LenSeS said...

Miss Ran :: mungkin menda lain2 tu mengganggu kan? takpa. kalau kita minat teruskan ja.. mungkin jap ja tu. .:D nadh mendoakan. :D

Buta+Pekak+Bisu=CINTA