Followers

Saturday, 7 May 2011

Im Touched - Tahniah Sahabat!!

Assalamualaikum..

Baru jap tadi sahabat Nadh PM kat FB.

Ni sahabat Nadh yang Nadh kenai dari sekolah rendah lagi.
Antara yang paling rapat ng Nadh ni..

Kalau ada sapa perasan Nadh penah wat satu Entry Khas untuk dia dan Bakal Tunang dia tu dalam dia tak tahu. Tapi ni lama dah la sempena ulangtahun depa yang ke-10 hari tu.




Syukurlah. Doa dimakbulkan, Akhirnya pasangan ni akan melangkah sekaki ke alam perkahwinan dengan bertunang. Nadh sendiri plak yang rasa gembira dengan berita ni. Serious.. syukur untuk kawan-kawan Nadh ni.. rasa nak terbang la, seronok sangat.. syukurlah.. Akhirnya kan.. :D 

Melihat kebahagiaan orang buatkan Nadh sendiri rasa gembira. tambah plak sahabat baik Nadh ni. Terharu sebenarnya dengan kata-kata dia kat Nadh tadi ni.


Terima kasih sahabat. Nadh akan berusaha pulang pada tarikh bahagia ampa ni. ada kelas pn lantak la. Sahabat tak leh ditukar ganti kan, tapi miss kuliah seminggu tu tadak apa.. hihihi.. <-- nak suruh kena ketuk dengan seseorang kalau depa membaca.. hihi.. apa pn.. Tahniah sangat..

Nadh mendoakan ampa akan berbahagia. dan kekal sampai ke taman-taman syurga hendaknya. Amin.

9 comments:

Miss Ran said...

nadh bile lg..snoknye

fRaMe+LenSeS said...

Miss Ran :: tettttt~~ .. :P

.::.MY.s.e.l.f.::. said...

ntah... abang bila nak belanja adik abang nie nasi minyak.. :P

fRaMe+LenSeS said...

Dek Nazzs :: takat nak makan nasi minyak tu tadak hal la.. sat ja leh banje.. nak abg masak ka bli kat kedai ni?

kiera'sakura said...

wahhh tahniah tuk depa... wat la kputusan terbaek,, sahabat atau kelas.. ingat dua2 penting...

efa said...

aik 5/6 sama mcm kwn kami punya abg kawin la huhu kat mna tu kenduri huhu err abg nadh bila plak?huhu

fRaMe+LenSeS said...

Kiera :: sahabat la.. :D

Efa :: abg nadh? hehehe. tettttt~~ :P

لين Si Pipi Merah said...

dok tunggu la jugak nie...jgn lupa kt kite juge yep...

fRaMe+LenSeS said...

Pipi Merah :: insyALLAH.. hehe. :D

Buta+Pekak+Bisu=CINTA