Followers

Tuesday, 17 May 2011

Tahniah Sahabat Nadh - Nadh doakan kejayaan kamu

Assalamualaikum.
Dan Salam Sejahtera pada bukan Muslim yang singgah membaca di sini.

Nadh sebenarnya dah mengantuk, tapi dah 2 hari teringin nak bicara mengenai seorang sahabat Nadh yang benar-benar bersungguh nak berubah. Terus terang Nadh katakan, Nadh sangat bangga, dan Nadh janji akan sedaya upaya ada belakang dia menyokong perubahan baik yang sedang dia lakukan ni.

Dari info yang Nadh dapat, dia sedang berusaha untuk berhenti merokok. Info tu kata, dia sedang berhenti mengejut, dan atas dari sebab kejutan tu, diri dia sendiri tak begitu boleh menerima mendadaknya perubahan tu berlaku. Nadh agak sedih bila dengar berita tu, tapi jauh di sudut hati Nadh, Nadh kagum dengan dia, sebab sekali dia kata dia nak wat, dia terus buat. Dan sekarang dia sedang menjayakan perubahan dia. 

Buat yang membaca, sekiranya anda sedang buat satu perubahan, kita leh contohi sahabat Nadh ni, sebab dia sangat komited dengan kata-kata dia dan bersungguh. Nadh mendoakan kejayaan dia.

Sama-sama kita doakan kejayaan dia ya. 
Amin Yarabbal Alamin


11 comments:

Sunah Mohammad said...

macam tau je sape sahabat CA ceq ni...moga dia istiqamah.. :)

miss.Addin said...

semoga dia tabah & kuat :)

waniey syazwani said...

semiga rakan nadh 2 berjaya dgn perubahan yg dia lakukan 2... kalau betul2 buat msti boleh...

kiera'sakura said...

Amin Ya Rabbal Alamin.. mendoakan kejayaan die dan menjadikan die contoh...

CikAizA said...

hai nadh... awk ni baik sangat... always doakan kengkawan... satu minta aiza.. ingat aiza dalam doa nadh juga yer....

Sal Saari said...

sama2 kita doakan..

betulll..mas saari tu adik akak!

zuwaidah said...

ya semoga sahabat Nadh berjaya. suami kak zu pun dah berjaya berhenti merokok sejak 5 tahun yang lalu, kalau tidak dia seorang perokok yg tegar. masalah skrg sejak berhenti merokok, kuat makan...hahahahhaha badan sudah bulat sangat hehehehhehe

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

wahh bagusnya kawan nadh tu..

kita doakan dia berjaya berubah tabiat merokok dia tu

fRaMe+LenSeS said...

Sunah :: wahhh.. :D kita doakan dia na boss.. :D

Miss Addin :: amin2.. kita doakan dia tau..

Waniey :: dia leh. nadh yakin.. kita doakan dia na..

Kiera :: betul tu.. kejayaan akan menghadirkan contoh.. :D

CikAiza :: hai awk.. insyALLAH.. sama2 la mendoakan.. Nadh doa semua berjaya berubah dalam idup jadi y lebih baik..

Kak Sal :: ya kak.. kita doa.. :D maceh kak. doakan kawan Nadh. :D

kak Zu :: ya ka kak? hehehe.. tu la kawan Nadh cakap dia pn skg jadi kuat makan. takpa la kak kuat makan, janji tak isap rokok kan kak? :D

GK :: sama2 kita doakan dia na.. amin2.. :D

Revablogspotlive said...

yauu,,moga dia suksess dan pegang pada kata2 dia.. andai dia ingin rebah ingatkanlah dia kembali dgn kata2 nya..moga dia sentiasa cekal k..
pesan kat dia : Aja! Aja!

fRaMe+LenSeS said...

Reva :: terima kasih.. banyak. nadh da sampaikan pesan kamu kepada dia.. kita doakan kejayaan dia ya.. :D

Buta+Pekak+Bisu=CINTA