Followers

Sunday, 6 March 2011

4Jam di Mid Valley.

Aurat.

Hari ni luangkan masa beberapa jam di mid valley.

Atas ajakan kawan mgu lepas. Jadi aku tunaikan janji aku minggu ni..

Apa aku dapat lihat hari ni adalah.

Dari segi berpakaian masyarakat kita hari ni.

Mungkin sedap la kot sesetengah mata memandang, lurah2, ceruk2 diserata jalan ni.

tapi aku sendiri. Berfikir sepanjang jala..


camna leh pakai baju tadak lengan nih?

tube plak tu? aku ni pakai sweater pn rasa sejuk gle kot..

slumber ja aku tengok.. duyyaiiiii..


seluar plak. aku tengok zaman sekarang jadi trend pakai suaQ jenih yang aerobik tu..

heran toi.. tak segan ka weyh. aku ni pakai yang tu nak p men bola ja..

pastu kot atas tutup ng suaQ pendek plak.. bygkan pakai tu saja..

uishhh..segan weyh..


tak pakai hat tu, pakai jeans ketat tu.. nampak la urat2 saraf..

paling kritikal la. smpai alur bontot pn leh nampak..

pelik lagi sekali, aku ni, pakai jeans ketat cket pn da tak selesa..

owhhh.. baru pasan, tadak y tekepit kan.. ta rasa kot..


heran... heran.. heran..

kat mana silapnya ya?

aku doa agar yang salah2 tu sedaQ la salah..

jangan la pakai camtu cheQ..


Ada dua golongan dari penduduk neraka yang belum pernah aku lihat: [1] Suatu kaum yang memiliki cambuk seperti ekor sapi untuk memukul manusia dan [2] para wanita yang berpakaian tapi telanjang, berlenggak-lenggok, kepala mereka seperti punuk unta yang miring. Wanita seperti itu tidak akan masuk surga dan tidak akan mencium baunya, walaupun baunya tercium selama perjalanan sekian dan sekian.” (HR. Muslim no. 2128)


takut noh? amek iktibar la..


4 comments:

AdiSuda said...

nauzubillahminzalik..harap kita di jauh kn dari smua nie..aminnn~~

kiera'sakura said...

peringatan yg amat berguna.. trima kasih =)

norinaomar said...

minta dijauhkan..
aku pun cuba memperbaiki cara aku berpakaian sekarang ni..
sakit mata tengok yang pakai tights(stretchable) pastu pakai tudung,bajunya paras2 butut saje..takmo tengok!!

fRaMe+LenSeS said...

Adi : kamu sebagai laki kena cuba pastikan y mana ada bersama kamu ditegur kalau ada y memakainya..

Ira :: sama2..

Norina :: yup.. sila jauhkan.. nak cantik sat ja.. nak kena bakaQ nt lama tau.. nak pakai leh ja, tapi kat umah, tadak orang tgk.. kat luaQ.. toksah la wat hal.. :)

Buta+Pekak+Bisu=CINTA