Followers

Monday, 21 March 2011

Poem Balasan Dari Ira. Ni aku nak balas balik. :P

Assalamualaikum..
baru membaca comment. dekat salah satu Cerpen aku,
(berminat leh cuba baca dekat SINI)

ni balasan dari Cerpen tu.
Dah dalam dilema la.. hihi..
andai ada dalam situasi tu?
sapa nak dipentingkan?
adakah aku akan stay bersama kamu? atau aku masih akan teruskan perjalanan aku tanpa kamu.
I choose to lari.. hahahaha.. sowie dear.
aku dah nak mati, tapi kamu takyah la rajin2 nak temankan ya..
kamu p cari bopren baru ja la..
ni nak balas balik jawapan Ira.

Sayang,
Bukan aku tak mahu bersama kamu,
tapi aku sudah tak lama ibarat kata dokte tu,
Aku tau, kau akan kata,
Dokte bukan Tuhan yang menentukan masa depan,
tapi aku ,
dapat rasa keadaan badanku,
aku dah ta lama rasaku. 

Sayang,
Muka aku dah kedut, 
Badan aku dah semput, 
Rasa aku dah ciput,
Jadi aku tak rasa nak kemut
Tahan kamu untuk bersamaku,
Aku bukan penakut, 
Tapi aku bersedia untuk penamat.

Kau cinta sejati,
Hanya kau dihati,
Tak sanggup rasa nya aku menjadi,
Sebab untuk air mata kamu di hari..
Aku sudah tak mampu bernafas,

Sila benarkan aku berlalu,
Biar aku menjadi sebab untuk air matamu
Sekarang, dari satu hari nanti, 
Kau menangis meratapi aku
Izinkan Aku pergi dan berlalu,
Bukan aku tak mahu, 
Cuma sebelum aku kaku,
Aku nak melihat kamu, 
Berbahagia, tanpa ku.
Rasa ku, itu terbaik buatmu,
Sayangku.

Terima kasih Untuk Segalanya, ;) 

9 comments:

بارك الله said...

aik sejak bila kawan bek aku nie jadik mat jiwang erk

Erin Azizan said...

ok nk pencen lah dr arena poem-mem-poem ni..ada yg lgi berbakat rupanya..hehe

nora amila ghazali said...

huhhhh memang berbakat dalam sastera la along nora nie.. adehhh.. sweet tapi huhhhh...

anis h.e.p.i said...

aah..sangat berbakat..heee..boleh reke kan tok sy satu...weeee...

follow kamoo..:)

Cempaka R.Minta said...

hii cempaka datang

SALIHAH RAMBELY said...

bahasa melayu A ni...hhehe

kiera'sakura said...

erkkkk nak balas cam mane nie erk? huhuhuhu....
ehem try test erk......

kau sungguh kejam.....
kau kejam pada cinta ku,,, kejam pada cinta kite,...
dimane sumpah setia untuk kite same2 mengharungi badai hidup yang mendatang...
sayang... biarkan aku mencipta sejuta kenangan terindah denganmu, biarkan aku membalas rinduku dengan sejuta kenangan itu....

pestime b=wat poem nie...hohoho

Muslimah Optimis said...

ampa semua memang berbakat kot.. nadh ngan ira buleh la buat poem bersambung.. kami selalu buat dengan angin mcm tu.. dia tulisa satu rangkap kami tulisa satu rangkap atau dia tulis satu baris kami tulis satu baris.. hihi.. sangat menarik poem sambung ni

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

hahaha...

siap ada kemut2 lagi aiyoo hahaha

Buta+Pekak+Bisu=CINTA