Followers

Saturday, 12 March 2011

Perasaan Pelik Di Pagi Hari

bangun pagi dengan perasaan pelik..
tetiba terasa perlukan tempat nak ngadu..
tercari-cari.. apa dia.. apa dia..
tercari jugak di mana? kat mana?
mencari di mana dan kat mana aku nak menterjemahkan perasaan nih..
dan baru terfikirkan kamu wahai cik blog
(adakah ni tandanya aku sudah addict kepadamu? owhh tidakk!! )

tiada apa sangat.. cuma...
aku sangat gembira dengan keluarga aku..
adik2 aku.. Mama aku..
dan ayah aku..

cita dia, patutnya aku pagi tadi p ambil abg Arul kat stesen bus. tapi dia tak call2 pun aku.. (seyes tacing)
tapi masa tu ayah la nak p. ayah cakap, takpa2.. bagi ayah p amek la.. abg kan baru tdoQ ja tu.. aku dengaQ weyh.. n aku tacing trok2 la dengaQ ayah kata tu.. happy sgt.. ayh sgt baik okeh, bukan sebab dia nak ganti aku p amek, tapi sebab dia tau aku baru tdoQ sebab menunggu, jadi dia la yang nak p,.

pastu aku pn smbg tdo smpai mama pgl solat subuh. masa ni pas solat aku tanya la.. awat y abg arul tak call aku? mama kata la.. masa kul 4 lebih tu abg arul tak call-call, Ayah call abg arul, tapi tak angkat, then call Kak Azza, baru kak Azza angkat, kata kak azza, masa tu abg Arul dok kat Sungai Perak lagi.. then kul 5 lebih smpai, terus kak Azza call ayah gtau.. jadi tu la cita nyaa.. chaitt~~ tacing watpa tah.. hahahahhaha

okeh2.. da abeh ngadu.. bak p tdoQ.. rasa tenang jiwa dan raga balik.. nitymorning.. ;))

1 comment:

kiera'sakura said...

hahahahaha.. adoiii saki perot gelak nie... :D

Buta+Pekak+Bisu=CINTA