Followers

Tuesday, 8 March 2011

Cinta hati aku di-revealed.

DIA sangat istimewa..
terlalu-lalu sayang..
terlalu-lalu kasih..
sampaikan orang dah istiharkan ini untuk dia..


dan ini dekat dia..


Siapa dia? siapa dia cinta hati aku..??


mesti la Cik Blog aku nih.. ;)
ta rasa sunyi dah..
Ada ALLAH temankan aku,
ada Ayah, Mama n Adik2...
Ada Dia.. dan sekarang ada jugak geng2 dari KAMI BLOGGER UTAGHA.
suma begitu istimewa dalam idup aku..
insyALLAH, yang terbaik dari aku jugak untuk semua..

ALHAMDULILLAH.. syukur sangat..


3 comments:

nora amila ghazali said...

amboii sapala yang istihar tue erk?/

Nurina Izzati said...

hurm, jagalah hubungan kita dengan Allah, hubungan sesama makhluk, insyaAllah segala urusan akan dipermudahkanNya. ameen
=)

naim said...

Blogger utgha ke/

Saya orang Kedah. :) Boleh tera 2. :)

Buta+Pekak+Bisu=CINTA