Followers

Tuesday, 22 March 2011

Aku Kejam

Aku Kejam

Balasan dari cita semalam. ::


Menjawap :: 

Aku kejam.. so what..?
Aku kejam pada cinta kamu
Aku kejam pada cintaku.
Aku kejam pada diri aku
Aku kejam pada diri kamu.

Aku kejam, aku sangat kejam
Aku kejam sebab aku mungkir janji kita,
Well syg, aku suka..
Takkan kau tatau aku mmg dilahirkan kejam
Ingat tak tika kau hadir hari tu, camna aku herdik kamu
Aku marah dan halau kau tika kau cuba mendekati aku
Aku suka, aku gembira buat macam tu.
Pergilah kau dari sisi. 
Aku tak mahu kamu.
Sedar lah diri tu..
 
Apa ada pada aku syg,
Aku dah nak mati,
Tapi aku tak sampai hati
Kalau aku tidak berkata tidak untuk hari ni
Satu hari nanti, 
Aku tak mampu berkata lagi
Bila roh dan jasad tak lari serasi
Tika semua dah diambil Illahi
Saat aku dan tidak bernafas lagi.

Sayang,
Seribu kenangan, sejuta kenangan bersama kamu itu satu anugerah
Satu lipatan sejarah hebat dalam hati kamu
Tapi aku? 
Aku dah tak mahu semua itu,
Pergilah kamu membina masa depan baru yang lebih inginkan kamu
Aku nak beranjak dari situ,
Berilah diri kamu satu peluang, 
Aku pun mahu kan satu ruang,
Pergilah kamu..

Izinkan aku berbakti buat kali terakhir buatmu
Aku tada apa lagi buat kamu,
Ini yang terakhir mungkin,
Izinkan lah dirimu melepaskan aku
Carilah kebahagiaan baru
AKU BERBAHAGIA BILA AKU TAHU KAU BERBAHAGIA. 

Terima Kasih Sayang.. 

3 comments:

kiera'sakura said...

done... =)

http://kierasakura.blogspot.com/2011/03/tidak-tegar.html

Teenager Housemaid said...

wow...

fRaMe+LenSeS said...

Ira ::wahh. cepatnya Ira..

Cik Teenager Housewife :: apa y wow nya? :P

Buta+Pekak+Bisu=CINTA