Followers

Friday, 18 March 2011

CONTEST FA 1 :"WE ARE SIBLINGS!!"

Assalamualaikum.. 
cam menarik ja.. dah lama Nadh tgk page nih.. 
siap Bookmark tau.. 
tapi hari ni baru buka balik. Nadh nak join la..
Number passport Nadh 276 tau.

nak join sangat. asyik masuk Contest Mama Ayah, ni nak kenaikan adik Beradik plak.
mana lengkap idup kalau tak cukup lagi 2 nih..
Okeh. nak letak pic nih...


ni dia pic kami tiga beradik.
gambar diambil masa Raya tahun lepas.
aktiviti tadak keja Tiga beradik.
orang seronok beraya, kami bertiga p Hiking kat Taman Negara Pulau Pinang.
Target nak naik Rumah Api kat atas tu.
tapi tak kesampaian.
dah naik tinggi dan penat sangat (dah smpai puncak)
tengok2 rumah api tutup.
dan paling lawak sekali, (rasa nak ketuk pala pun ada jugak.)
Adik Perempuan gtau, "laaa, abg, ada sign board TUTUP la kat bawah ni, Jiah nampak tadi, tapi ingatkan signboard ni jatuh, tu wat diam ja.. "
apa pn takpa la. Nadh to the power of 3 seronok. ;) 

 nah nak kenaikan..
Yang KIRI sekali tu Nadh.
Nadzri Azlan.
Abang Sulung.
yang tengah tu mesti la adik yang tengah.
dah kerja dah pun. 
Technician Kilang Electronics.
Umur 23.

Kanan sekali. 
Adik Bongsu kami.
Umur 20 tahun.
Sekarang masih belajar dekat Politeknik Seberang Perai. 

Ni la kami 3 beradik.
hee.. ;) 


nak tag :
Cik Adish Shida

psst :: minat ka? mai la pakat ramai2 click dekat SINI

6 comments:

MIMIE AIZA said...

gudluck yea :)

Paan Standalone said...

pergh memang rapat ek adek bradek? bagus la.. gudluck!!


paanthology: gelak petang sorang2[gambar kelakar only in malaysia

fRaMe+LenSeS said...

Mimie :: maceh2.. ;))

Paan :: yup.. rapat sgt.. ;) kamu plak macam mana?

nora amila ghazali said...

ooowwwhhhh... nora kena lagi.. adeh.. yang dulu pun tak terjawab lagi hahahha... nnti ya..

Siti Nur Fatimah Mohamad Ali said...

mesra kan?? ha, ni yang FA nak tegok!! sangat suka!!! seyesly!! gud luck!!=)

fRaMe+LenSeS said...

FA :: ya ka? maceh2.. ;) kamu juga kelihatan sangat mesra bersama mereka..;)

Buta+Pekak+Bisu=CINTA