Followers

Monday, 14 March 2011

tata Penang - ive been stalk.

Sedang berada di tempat mnunggu bus, sesampainya tadi akak ni dah gtau.
adik,bus akan lambat hari ni.
aku tanya aa.. lambat cket ka lambat banyak kak?
kak tu cakap lambat banyak kot dik, mungkin leh smpai sejam.. hari ni bus suma lambat, bukan kata trip ni ja, suma trip, sebab jalan jammed.
aku tak cakap apa dah..
first time bus lambat macam ni..
n first time jugak la balik sana dalam keadaan tak sihat camnih..
demam daa.. tatau camna leh demam nih..
palaotak rasa sakit.. berat pala dari tadi masa solat maghrib tu da rasa..
napa ya? kena ujan ka?
bleh plak sorang tu perli tadi..
hahahahha.. cepat toi demam noh? lemah toi..
oihh.. oihh.. da nak demam nak wat camna.. lagipun suda lama tak sakit kan. :P

tapi ada menda yang menyemakkan pala aku la..
asal malas nak fikir pun.. tapi cam tekanan pun ada la..
aku da cakap aku tanak, tanak la..
aku bukan sombong.. cuma aku plak dah mula rasa tak selesa..
ingatkan aku yang dok stalk orang.. ni alih2.. aku plak yang kena..
tensi~~ tensi~~
ntah camna leh jmpa page aku pun aku tatau..
padahal aku siap wat private kot. sapa bukan pren dapat tgk..
ka sebab aku approve orang yang salah?
owhhh tidakk~~

5 comments:

kiera'sakura said...

awatnya cek? habaq mai ckit...

Muslimah Optimis said...

jaga diri baik2 noh... jangan lupa makan ubat...demam ni kadang2 best jugak..ramai orang take care.. hihihi...

semoga cepat sembuh

fRaMe+LenSeS said...

Ira :: panjang cita nyaa.. nak dengaQ ka? ;)

Aimaa :: ya ka..? kena demam sllu la kalau camtu.. nak ja idup ada ramai orang take care.. hehe. maceh nasihat.

Muslimah Optimis said...

hahaha..melampau nak demam selalu.. kalo dok selalu demam ja xdak dah orang nak caring melainkan family sendri..errrrr..(teringat pengorbanan si ibu menjaga anak mental retarded yang hanya mampu dok atas katil ja)..huhu

fRaMe+LenSeS said...

last kami demam teruk smpai p klinik pn da taleh jalan. dunia berputar2. hihihi.. ;)

Buta+Pekak+Bisu=CINTA