Followers

Sunday, 20 March 2011

Tak sedap hati

x sedap hati tadi.
ingatkan pasai apa la..
upanya kawan baik aku kat UTM eksiden.
terkejut sangat.. call dia tadi, tanya mana dia.. awat tak mai lagi.
then terkejut mak dia angkat.
tanya ka mak dia, makcik, mana abg Azrin?
mak dia kata, ada dekat hospital.
aku tanya, mai nak cakap dengan dia sat.
mak dia kata, dah 10hari tak sedar diri,.
eksiden, lori langgar keta dia masa dia nak balik kg mgu lepas.
aku selop.. aku terkjut sangat..
aku doakan abg Azrin cepat smbuh,. cepat tersedar dari koma.

;(

4 comments:

mr E oSk gurL said...

sedihnya....innalillahiwainnailaihiraji'un...sm0ga beliau cpt sembuh...^_^

Miss Ran said...

ya Allah kesiannye..hope get well soon jugak

fRaMe+LenSeS said...

mr E :: maceh sangat doakan kwan nadh..

Miss Ran :: maceh mendoakan..

kiera'sakura said...

subnaallah.... smoga die cpt sembuh....

Buta+Pekak+Bisu=CINTA