Followers

Tuesday, 1 March 2011

Selesai akhirnya


Alhamdulillah...
rasa syukur sangat.. tadi my fren call..
katanya, da selesai da pn bayaran loan yang aku guna nama dia tu..
rasa syukur tak terhingga la sebab akhirnya kan.. selesai jgk cerita nih..
lega sangat.. maksudnya mai bulan ni.. da mula ada duit lebih dalam simpanan aku..
kata dia lagi, duit tu sebenarnya da abeh bulan September tahun lepas..
jadi makna nya ada lebihan la aku da bayaQ smpai bulan January..
kira-kira balik.. banyak jugak tu..

rasa syukur sangat la.. sebab da selesai satu..
hutang yang aku mulakan sebab kisah sejarah aku..
macam lawak kan fikir.. masa tu, mengikut sangat kata atas alasan nak jadikan buah mula nak berjuang.. last2.. apa pn tarak.. n manusia tu pun da berambus p mana..
paling besh disalahkan plak sebab menda ni..
aii la.. zaman budak2.. la ni.. da beranjak lebih dewasa..
aku takkan kena lagi.. huh~~

apa pun. maceh tak tehingga pada shabat, Enchik Remy atas bantuan dan kepercayaan kamu.
Really appreciate it~
nadh tak mampu nak balas, cuma mendoakan kebahagiaan kamu dan dimurahkan segala urusan perjalanan hidup kamu.. akan sntiasa ada untuk kamu pabila diperlukan. no werries.. ;))

No comments:

Buta+Pekak+Bisu=CINTA