Followers

Thursday, 31 March 2011

Macik Yang Tatau Nama IV

Macik yang tatau nama,
Aku tau hang takkan baca lagi corat coret aku hari ni
Tapi aku tengah happy ni.
Rasa aku, kalau leh lompat,
Mau smpai ke awan dah aku

Macik yang tatau nama,
Hari ni ada perkhabaran gembira
Walau aku kantoi ng abah ang.
Dan aku malu tahap gaban.
Tuhan ja tau aku isau camna..
Tapi hari ni.. selepas seminggu kantoi.
Aku dapat berita besh.


Macik yang tatau nama,
Pagi tadi, waktu subuh,
Abah kamu menyapa aku,
Dia dah tau dah aku yang lekat surat kat bunga ros Mama
Dia kata dia tadak hal.
Mai la cepat. dia setuju amat,

Malu aku sebab time aku dok yayyyy
Pak Imam ada belakang.. hii


Yayyyyyyyyyyyyyyyyyyyy..( wat dalam ati sekali lagi )

Psst :: tunggu mgu depan plak aku bawa mai sekapai p serang umah ang.. lalalalalalala~~


Nak lagi? leh baca bawah ni.. :: 

6 comments:

AdiSuda said...

perhhhh..menunggu kira plak nk mmblas..hehe

Sunah Mohammad said...

ehem...lama-lama jadik kamu berdua ni...hahahaha~

fRaMe+LenSeS said...

Adi :: tu la dok tunggu ni.. hihi

Sunah :: ehem3... terbatuk plak.. lalalalalalalala~~ :P

shida anwar said...

ececece...

fRaMe+LenSeS said...

Kak Shidaa :: uishhhh.. :P

kiera'sakura said...

ptt la t'btuk2.. sunah tegur rpenye.. hehehe

Buta+Pekak+Bisu=CINTA