Followers

Wednesday, 23 March 2011

Pengakhiran Cerita Tidak Bisa Memilih

Akhirnya, entry TAK BISA MEMILIHMU dah sampai ke penghujungnya. 
setelah berbalasan entry, puisi, dan segala bala merapu ni..

pastu sambung yang ni plak. 

dibalas yang ni

dan akhirnya entry ni.

tapi heran, awat Kek Chocholate menjadi mangsa ni..
sobsss.. terasa tau.. :P

dan paling besh, SUKA SANGAT KOMEN NI..
dari Adik Nora saya..

Hihii.. jadi perbualan kat sana plak ye.. 
tengok tu.. 

nahh.. 39 jugak la y dok menjawap2 tu..

  
Penutup dia..

Note :: hihii.. puas ati la camnih.. palotak da mula fikir2.. cerita apa plak selepas ini?? hee.. mood menulis plss.. ;)

5 comments:

nora amila ghazali said...

hahhah along2.. dalam senyap eh... amboiiii!!!

fRaMe+LenSeS said...

hihihi.. ;) penghargaan. pada yang membaca,. ;)

LaDy_aFieFa said...

lpas nih wat psal lain plak..:)

♥yaya budak suka embun♥ said...

sebab itulah jadinya entry ini. tapi takdak kaitan sgt pun sbnrnya dengan suma tu. sipi2 saja T____T

http://embunmenitis-yaya.blogspot.com/2011/03/entry-sampah-saat-hati-hancur-pecah.html

kiera'sakura said...

cinta yg agung pastinya hanya pada Allah yang maha esa...
namun jangan sesekali menghukum diri menolak cinta sesama manusia kerna adam dan hawa dicipta untuk saling melengkapi dan mensyukuri pemberian Allah Yang Maha Esa....

Buta+Pekak+Bisu=CINTA