Followers

Tuesday, 8 March 2011

Cabai Kering = Megi? *konpius*

Abg Razak cakap dia nak masak malam ni..
dia kata dia nak pakai cili kering..
n since aku nek moto, dia suh la aku tolong belikan..
aku pn p la masuk satu kedai runcit tu..
masuk dan pusing hampir setengah kedai, cari tak jumpa..
aku pun p la kat depan kanter tu tanya..

Aku :: Abg, cabai kegQing ada dak?

pacik kedai :: apa? megi?

Aku :: cabai kegQing.....

pacik kedai :: haaaaa..??

Aku :: Cili Kering abg (dengan penuh ke-KL-an)

pacik kedai :: ooo.. ada tu kat belakang tu (sambil bagi tau ada kat mana menda tu.. )

Aku :: (heran toi, Pekat sangat ka aku cakap nih?? tetttt~~ )

DAN

2 comments:

CikTomyam said...

hahah pekat kot..atau dia mengalami sound trouble..wakakak =p

fRaMe+LenSeS said...

tatau nak kata la cheQ.. ;)

Buta+Pekak+Bisu=CINTA