Followers

Wednesday, 16 March 2011

PANAS :: Gath KBU Masuk Paper

Kami masuk Paper. 
Sinar Harian 16-Mar-2011

hohooo.. macam tak caya.. 
cuba tengok2 kat bawah tu.. 

 napa nama cik GK sorang yang disebut ni? jelesh2.. :P

Ucap maceh kat Eva.. Suma ni dia punya keja.. ahaks.. :p

Amacam? besh noh.. komunity yang mula nak nek nih.. 
arap2 perjumpaan nanti bawa manfaat la..
jadi perjumpaan yang berada dalam Redha ALLAH hendaknya.. 
Amin2.. 


Credit to : Cik Eva, Cik Ira

Psst :: ada sapa2 nak join dak? banyak masa lagi nak join nih.. jum la.. jum la.. ;) 
 leh click kat gambaQ kalau nak join.. jum3.. ;)
 

9 comments:

cikki's said...

perh terbaekk!!

apezs shah said...

salam

wah wah de best..

kiera'sakura said...

tak habes ira rase idung nie nak kembang.. hahaha

~Kirin Selama Perak~ said...

nak join boleh tak?
:)

fRaMe+LenSeS said...

Cikki :: maceh cik Cikki.

Apezs :: hiho.. maceh2 kamu jugak..

Ira :: jangan kembang trok2 sgt.. nt kurang comei.. :P

KSP :: WAJIB.. tak mai nadh majuk sejam.. :P

eva♥evo said...

hohohhoo...eva suka nih..idop KBU

Dda Ly said...

waaa beruntung blogger utagha...:)

meh ke rumah..
~like mother like son~
keep in touch ye..♥♥♥

cik chocomint said...

wahhh...choco nak join!!!!!

JuAn NaSir said...

jumpa kat sane ek...=)

http://titiknoktah.blogspot.com/2011/03/kami-blogger-utagha-kbu-mini-gathering.html

Buta+Pekak+Bisu=CINTA