Followers

Monday, 28 March 2011

Domo sakit?

Assalamualaikum.
huu.. baru ja balik dari Klinik Haiwan ni.
Domo sakit plak dah.. 
tgk monyok ja dia.. (macam orang tu ta tgk nadh sehari <-- hanya dia tau sapa dia.. :P )
tadi p la tgk..
Akak dokte hewan tu kata,
Domo kena Ring-worm. sakit ni sebab dia nya tempat tu agak lembap.
actually dia taleh lembap2.. kena kering ja tempat dia ni..
so akak dokte tu bagi obat sapu ja kat dia..
yang ta shedap didengaQ tu, sakit ni lambat baik, mungkin 2 minggu pun ta baik lagi.
jadi kena jaga Domo toi2.. n jaga jugak sebab penyakit dia ni, leh jangkit kat manusia jugak..
huuu.. Shian Domo..

dak sakit dalam sangkaQ.. huu shian dia..

8 comments:

♥yaya budak suka embun♥ said...

oooo..domo..patut la..haha..
ingtkan domo ni doodles domo tu. haha :p

kiera'sakura said...

cpt2 la sihat wahai domo... klu x satu umh tue ssh hati...huhuhu

efa said...

moga domo cpt sembuh yea jgn sedih2 nnti domo pasti sembuh taw mendoakan moga domo sihat kembali insyaallah amin

tomatokering :) said...

domo !!! mamadomm disini ! jgn skit2 ye !!! :'(

cepat sembuh... ceq doakan..

y u y u Z u l a i k h a said...

nape ni sayangg?? meh kat mummy mehhh ^^

hanim azhari said...

huwaaa..siannye..anim lg sedih..kucing kesayangan da mati..

shahjiehan said...

domo tu apa??? hmmm..tikus comey ke??

huhuh

jom baca dan komen ! !shahjiehan [dot] com ! !: Jom katakan tidak pada "Legging"

fRaMe+LenSeS said...

Yaya :: DOmo spesis Guinea Pig

Kiera :: amin2. cepat dia sembuh kan. suma isau dia.

Efa :: maceh doakan DOmo..

Erika ::mai amek jaga Domo..

Yuyu :: mummy mai amek la.. kaih2 mummy.. :P

Hanim :: laa.. ya ka.. camna leh mati? sakit ka?

SJ :: yup. Guinea pig. ;)

Buta+Pekak+Bisu=CINTA