Followers

Tuesday, 1 March 2011

Kisah Curang Murang

bersembang dengan seorang sahabat. PEREMPUAN.
hohooo.. kalau soal bercurang murang ni.
memang depa marah betoi kan?
saja nak cucuk2 dia.. pasai nak pasang 4..
nak tau apa katanya.. .

uisk..kamoo ni..quota mmg ade 4..tp mampukah dr segenap aspek yg d perlukan?mampukah memenuhi sgala keperluan?

me : mampu da rasa nih.. :p

pergh..confirmkah kamoo?mampu nk jg hati,bkn 1,bkn2,bkn 3,tp 4??mampukah kamoo memenuhi setiap tuntutan yg d kemukakan?mampu dr segi apa yg kamoo bicarakan?kerna mampu e2 harus mencakupi smua aspek kehidupan..amanah yg amat besar..

me :
mmg la mampu.. saya sayang semua sama rata. ;)

hahaha..syg sm rata?pastikah?klu sorg dpt rantai emas,mampukah kamoo adil n bg yg sm utk yg laen?rumah yg sm,kereta yg sm..ms yg mencukupi, bw g bercuti,mjls n sbgainya..mampu nk jg smpai 4?dlm keadaan yg adil?tnpa menyakiti yg len?

me : MESTI. sebab.. yang satu tu, yang disayang kerana AGAMA. kedua kerana RUPA. Ketiga kerana Keturunan, dan empat kerana Harta nya. campur semua, cuma satu yang mampu disediakan dalam ruang HATI ni.. ;) all in One. lengkap da bagi saya. ;)) (ayat sgt sweet kan.. :p )

nope..x sweet pown..lengkap bg kamoo tp bg mereka?msti akan ada ruang yg membangkitkan ase x puas ati,cemburu 1 sm len,yg mana akan mlahirkan bibit2 sengketa..

me : hahaha.. kamu tak paham la tu.. cuma tgk kat line number 1. ALL in ONE. apa yang kamu paham? ;)

owh..my siily mistake!so soe..being carried away by emotion!hohohohoo~~ni bkn isu yg org p'pn ske..huhu..soe bro..ngeh2..=P


moral of the story; sabaQ la sat.. hahaha kan da kena.. :p


9 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

aippp..xbaik curang2 ni....

hihihi

fRaMe+LenSeS said...

tak buat aih.. saja nak menyakat macik2 ni.. :p

cik pulau said...

curang??
rasa nak lempang je sape yg curang..
tapi tak mampu.. hanya mampu diam... ^^,

SaYraH WonDerLanD said...

apa curang2 ni?
tak suka taw!
x suka org curang

fRaMe+LenSeS said...

hohooo.. marah ny.. jgn la marah Nadh.. ta wat la camtu.. ;))

kiera'sakura said...

hahahahaha.. hambik skali dh kena.. hehehe... ble mase smbg tue pasal pe ira x nmpk pown..hohoho

fRaMe+LenSeS said...

ni Nadh chat ng orang len la.. ;)

C I K . F Y Z A said...

normal sbg perempuan tak sanggup utk idcerakan dan normal sbg lelaki mengaku akan adil bagi ister-isterinya...
tapi bila difikirkan balik,kalau betul seorang perempuan tu syg kan lelaki tu, dia tetap akan merelakan dirinya dimadukan kerana dia tetap akan memiliki lelaki itu sebagai seorang suami meski pun TERPAKSA berkongsi

fRaMe+LenSeS said...

pokoknya adalah diri sndiri. kalau betul2 kepada ALLAH, kita takkan berani pn nak langgar amanat yang DIA da beri pada kita.. kalau dok so-so ja.. solat pn tak cukup. dok ng bermaksiat lagi, tak berani nak kata.. sebagai manusia, cuma leh berdoa, jgn la jadi hamba yang melanggar suruhan dan meniggalkan larangan DIA>. ;)

Buta+Pekak+Bisu=CINTA