Followers

Monday, 20 June 2011

Tak paham-paham bahasa

Assalamualaikum.
Dan salam sejahtera pada bukan Muslim yang membaca.

Hari ni Nadh idup dengan kisah "manusia tak paham bahasa."
sebab tu keluar entry NI tadi.

Baru Nadh paham cerita sekarang ni. Rupanya inilah sebabnya, salah diri sendiri juga sebenarnya. Apabila diri terlalu menekan, sapa tak hangin kan? so Nadh dah duduk dalam situasi tu sekarang, sebenarnya diri yang mencari MASALAH tu, sebab tu jadi masalah. 

Lepas tu menangis,. Sapa nak dipersalahkan? Diri sendiri la.. 

Moral of the story, setiap manusia perlukan ruang untuk diri sendiri, bila terlalu menekan, tak paham-paham bahasa, sapa tak marah? 


6 comments:

Sunah Sakura said...

CA ok? releks ye.. istighfar banyak2..

fRaMe+LenSeS said...

Boss :: bukan CA la. kawan CA.. hehe. :)

Подтверждаю said...

as salam..
hmm..boleh jadi isi entri..
hehe..
apa-apa pun, apa yang tak faham bahasa itu, sandaran ujian-NYA dalam mengingatkan kita.

yang penting, setiap satunya, ada hikmah..yang biar emosi bermaharaja lela. ia mainan syaitan...

haih..baru dapat bw. jap lagi masuk tido jap.

fRaMe+LenSeS said...

Pakcik :: Waalaikumussalam. setuju dengan kata pakcik. tu suma mainan syaitan nak huru harakan emosi manusia kan? hurmmm..

Iffah Afeefah said...

tula

salah sendiri

duk pikir sgt

fRaMe+LenSeS said...

Iffa :: rasanya dia dah tu kot..

Buta+Pekak+Bisu=CINTA