Followers

Thursday, 16 June 2011

Otromen Resakser VI

Assalamualaikum.

Satu hari, sedang Otromen dan Resakser sedang berlawan di Ibu kota negara Jepun..

Otromen:: Weyh resakser, ilex sat weh.. penat ni,,,

Resakser :: Okeh-okeh.. duduk sat bro,.

Otromen :: Aku ada soalan la weyh..

Resakser :: Apa dia weyh? tanya la.. tapi takleh banyak-banyak. sat lampu ang menyala plak. Jenuh la. tak puas aku lawan dengan ang..

Otromen :: Satu soklan la. leh tak ni?

Resakser :: Gegeh la hang ni... tanya ja la..

Otromen :: Soalan aku, awat bila nama resakser ja mesti huduh, lepas tu tak cantik, tak comei, tak lawa pa suma ae? aku tingin jugak sesekali nak lawan dengan resakser comei + kacak nih..

Resakser :: Ang nak tau ka pasai apa? 

Otromen :: Mesti la nak tau.. pasai apa weyh?

Resakser :: Nih.. kalau la kata resakser tu comei, lawa, emsemm, ang rasa ang akan lawan ka dengan dia? konpem aku berani bet la, ang mesti ngorat dia, menQhenyih dengan dia.. bukan nak lawan. ingat aku tak kenai ang ka?

Otromen :: Shhhhhhhhh~~~ dah-dah. jum sambung lawan..

Resakser :: &*(!(*#^!&!()#@)_!


**menQhenyih = Menggatai

10 comments:

msredcheesecake said...

Mr nadh,
Kalu raksaksa comey sgt sayg lak nak pukul hheee

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

motifff??

hahaha

Miss Ran said...

bengong

nadh niiii

mikro_kokus said...

TEdiaaa... buleh duk sembang pulak hahaha~.......

Lieyda said...

haha sempat ag borak ngn raksasa ye. haha

Sunah Sakura said...

hahahha! adeiiii..ada pulak macam tu yee..

Isteri Encek Bard said...

adeh kelako lah.. hahahhahahhahha

fRaMe+LenSeS said...

Msred :: setuju ng Msred, comei2 ai nak pukul pn syg.. ngeeee

GK :: ahahahaha. :P

Miss Ran :: lalalalalala~~

Mikro :: lepak dlu kena kopi secawan.. ahaha

Lieyda :: hehe. kita tak paham bahasa depa.. :P

Sunah :: liputan dari jepun ni tau.. :P

Isteri Encek Bard :: hihihi. :)

kiera'sakura said...

hahahaha.. otak kartun sungguh!!! :D

fRaMe+LenSeS said...

Kiera :: oihhh

Buta+Pekak+Bisu=CINTA