Followers

Thursday, 23 June 2011

Photos : Animal Arts from Auto Part

Assalamualaikum.
Dan salam sejahtera pada bukan Muslim yang membaca.

Nadh nak kongsi, gambar haiwan-haiwan transformers ni. hee.. meh tengok.










Hasil arts ni adalah daripada bahan buangan dari kenderaan tahun 1950 dan 1960 dari pengumpul di Argentina.

Sempoi kan? weeee~~

8 comments:

bersama kak Es said...

fuhh!! dah lama dah transformer ni ek

cintatulip said...

nice entry.. kreatif gila!

risa said...

huihhhh kretip sungguh kepala hotak mereka2 ni..yelah semua pon ALLAH bagi kan..mestilah pandai..hehehe

fRaMe+LenSeS said...

Kak Es :: lama dah kak. :)

Naqiah :: sempoi kan dik?

Kak Risa :: suma dari ALLAH kan kak? Hebat ALLAH bagi ilham kan?

kiera'sakura said...

waaaaaaaaaaa :o

Sunah Sakura said...

mabeles kan depa~ hari tu gi unimas, pun tengok benda2 dari bahan buangan ni menghias koridor...

nurmukkaromah said...

waaaaa....terpegun kejap*
hebat2..kreatif betul...

fRaMe+LenSeS said...

Kiera :: apa waaa pjg sgt tu.? :P

Sunah :: sempoi kan?

Nur :: lawa kan? terer la dia wat. imaginasi tinggi kan?

Buta+Pekak+Bisu=CINTA