Followers

Thursday, 23 June 2011

AKU TERINGIN NAK HACK BLOG

Assalamualaikum.
Dan salam sejahterapada bukan Muslim yang membaca.

Enchik Ben ajak Nadh Hack Blog plak .
Segmen baru " AKU TERINGIN NAK HACK BLOG "



Meh nak hack belog ni.
Sebab header dia tu cun sangat.. Geram + Jeles. FYI, dia buat sendiri nih,
Leh tak Nadh nak hack lepas tu tukar header tu jadi Frameandlenses.blogspot.com dengan tulisan-tulisan dia?

Lalalalalalalalala~~


Anda nak hack orang tak? Click kat SINI.

31 comments:

Adzriel @ Liza AB said...

amboi...pantas sungguh dia join segmen. cergas! dah kul 2.00 pun.

Sunah Sakura said...

hahaha~ pewwittttt! lallala~

cik Ida said...

hey, saya datang jenguk blog kamu. feel free to hit me back yeah :)

aku teringin nak hack belog korang

risa said...

hack blog untuk kebaikkan ok jer kannnnn:)

DaLiLa said...

http://nurdalila-abdullah.blogspot.com/2011/06/aku-teringin-nak-hack-blog.html

Eera Shera said...

a ah la comel sgt. elok la kena hack..haha

http://eerashera.blogspot.com/2011/06/aku-teringin-nak-hack-blog.html

Fauzie Jasmani said...

Jangan Hack blog saya ek..hahaha

UpProfits Latest Entry : Contest SEO 2011

c u m u h a m a said...

singgah tuk HACK ! kihkih .

enjoy !

http://anakgadischot.blogspot.com/2011/06/aku-teringin-nak-hack-blog.html

BeloG MTT said...

Tu la lama sangat dah menyepi..Majokk =='

Izzat Nazmi Saiful Bahri said...

singgah sini sebab nak tengok blog sape yang nak dihack... hee ~

teringin nak hack blog

Подтверждаю said...

as salam..
wah! menarik ! pakcik pun nak hantar armada~ hahaha~

JAMALUDDIN ABU BAKAR said...

Haha...Jamal pulak nak hack Blog Ben Ashaari..jom baca entry Jamal nie

AKU NAK HACK BLOG BEN ASHAARI

Lulu Caldina said...

jangan buat.. ekeke

mizzkechique said...

kreatif...

niena shopping2u said...

sy tak smpai hati nk hack org -.-'
http://www.my-shopping2u.com/

fara said...

singgah + follow :)

http://farabudakbaik.blogspot.com/2011/06/aku-teringin-nak-hack-blog.html

fRaMe+LenSeS said...

Kak Liza :: hehehe. :P jum la skali..

Sunah :: apa pweeit2..? :P

Cik Ida :: dah p dah.. hehe

Kak Risa :: hack belog kak.. wee. :P

Dalila :: ;)

Eera :: hihihi..

Fauzie :: nasib kamu pesan, nadh tak jadi wat.. alalalala~~

Cumu :: oo.. sat nak balas balik. :P

MTT :: alaa.. dak comei majuk plak dah.. :P

Izzat :: meh nak p tgk sat.. :P

Pakcik :: hihihi. sila2. pakcik.. :P

Jamal :: meh nak p skali.. hihihi

Lulu :: nak amek alih belog comei Lulu tu.. :P

Mizz :: kreatif kan?

Niena :: hihi. tak sampai ati, Nadh sampai ati.. :P

Fara :: maceh2 kamu.. :)

Alia Natasha said...

Alia datang sini nak jadi hacker ! sebab alia nak hack blog nie . muahhahahahah *gelakjahat

http://mynamealia.blogspot.com/2011/06/aku-teringin-nak-hack-blog.html

Nadya O'Conner said...

Jalan-jalan naik basikal..sampai jugak..:)

ツ miss nadya punyer blog ツ

Mrs.Yie said...

akak nak hack blog ben ashaari :)

Ini Kisah Tia said...

hahaa . fenomena hacker nih ;)

Jom TERJAH !!!

♥CiK EmMa♥ said...

mai dari segmen abg ben :) terjah menerjah .. sambil follow

AKU TERINGIN NAK HACK BLOG

K O R I E said...

Hum cantik header dia. ptt ah!

Korie pun hack jugak.. meh jenguk.. siapakah

http://pinkexia.blogspot.com/2011/06/aku-teringin-nak-hack-blog.html

diana said...

hack blog yang comel2 ..heheh

solomolo said...

nasib baik bukan blog solomolo...
fuh....

Zul Fattah said...

hack blog ni la..
http://zulfattah.blogspot.com/2011/06/aku-teringin-nak-hack-blog.html

alif ismail said...

salam..

alif singgah sini...

hahah...kelakar lah reason nak hack beloG org...

osHin said...

datang nak hack nih !!! hahaha

Elih Japahar said...

Datang hack sini, follow :-)

http://elihjapahar.blogspot.com/2011/06/aku-teringin-nak-hack-blog.html

Mohd Hazwan Hashim said...

gud luck :)

kiera'sakura said...

adoiiii cuti dua hari xtau pape.. padan la pagi tadi bace ade org nk hack blog.. angkara nie rpenye.. hukhukhuk...

anyway terima kasih sudi hack blog sye.. hemo hemo hemo..

header? oh ambik la gunting kte share header same2 erk.. :D

Buta+Pekak+Bisu=CINTA