Followers

Sunday, 12 June 2011

Andai aku ini jutawan .. Blogger

Assalamualaikum.

Enchik Ben wat segmen di hari Ahad.
" Andai aku ini jutawan .. Blogger "


Andai Nadh adalah Jutawan Blogger :

1. Nadh nak gunakan untuk buat satu NGO yang memperjuangkan blogger. Jadi, bila ada apa-apa orang nak mintak bantuan, para blogger boleh perjuangkan, blogger leh ada satu suara besar yang berkata-kata bagi pihak mereka. Baru orang hormat sikit kat blogger ni.

2. Fund ini mesti mencukupi untuk blogger buat program kemasyarakatan kan? Blogger bukan anti-sosial, jadi dengan duit ni, leh wat aktiviti kemasyarakatan.

3. School of blogger. Blog ni bukan sekadar cari popularity, wat duit dan kejar follower, ianya lebih dari itu. Harap dapat gunakan fund tu untuk buat kempen kesedaran. Blog untuk kini dan "masa depan".

4. Leh tak nak wat satu company macam Nuffnang n Advertlets tu? lalalalallala~~

Oihhh.. 100 patah perkataan ja kan? hihihi.. Minat tak nak kongsi kisah Juta-juta-juta? leh la click kat SINI.

21 comments:

nelly said...

wah ..gegar sini !

Miss Ran said...

ade school lagi

hebak nadh

mls sbnarnye nak karang panjang2 haha

selendang merah said...

wow..menarik..hehe

msredcheesecake said...

Cik nadh,
Kalu la ade duit sebanyak gitu, nak wat GA tiap2 hari heheee....

☀ Izzaty Hedry☀ said...

semoga angan2 jdi kenyataan.. amin..=)

mas saari said...

setuju buat syarikat pengiklanan tu...best!!

jom baca angan2 Mas!
http://www.alyaesprezzo.com/2011/06/andai-aku-ini-jutawanblogger.html

NasZ said...

hebat2..nak buat satu NGO ek? huhu..kalau nak cari CEO, panggil saya ye?..hehe..

jom baca saya nyer lak..huhu..

ANDAI AKU INI JUTAWAN .. BLOGGER

shopping2u said...

dtg lawat2 sini membawa senarai nama

http://www.my-shopping2u.com/2011/06/senarai-segmen-andai-aku-ini-jutawan.html

shahjiehan said...

dasyat2... nnt buat la kos utk blogger... hehehe... senang je... esiment die, kene dpt page rank 5 baru lulus... hahahha

genkconer said...

Genk terjah sini..n folo
Semoga impian menjadi kenyataan..
Jom terjah blog genk pula n ikut bloglist genk ya…^_^

'CikMimiEy' said...

aktiviti kemasyarakatan besh3 ...

CM suka .. hehe

shopping2u said...

bagus la nadh nie :)

saiazuan said...

menarik2 ;D

Tea said...

wahh, jadi entry pilihan ni. :D

jom singgah dan bace:
tangan yang memberi lebih mulia

jom like page ni:
Secret Propaganda

Zul Fattah said...

wah..hebat2 ..tahniah dapat jadi entry pilihan Ben Ashaari

miss inna said...

wah,kreatif idea nadh..
tahniah jd entri pilihan abg ben..:)

Mr.Baiz said...

entry pilihan BA...

NGO yang memperjuangkan blogger.. menarik ni..

dAk EyTy ThOmeL said...

wah hebat...
jon jenguk ety nye,,,simple je

http://eyty-story.blogspot.com/2011/06/segmen-andai-aku-ini-jutawanblogger.html

Подтверждаю said...

as salam..
point yang menarik dik ;)
ni kalau kawen dengan suami blogger, insya'Allah dia tunaikan

=)

Lulu caldina said...

belanjalah makan kalau iya pun jutawan..ekeke

Eera Shera said...

salam kenal.best idea tu... ^_^

Buta+Pekak+Bisu=CINTA