Followers

Thursday, 16 June 2011

Bunuh Diri Kerana Cinta? 4 sekaligus plak tu..

Assalamualaikum.
Dan salam sejahtera kepada bukan Muslim yang membaca.

Mati bunuh diri? adakah ini penyudahnya? Tak caya cuba tengok bawah ni.

 
Dipercayai menjadi tempat mangsa terjun.

 Pandangan atas dari tempat kejadian

 View dekat, mangsa 

Ehem-ehem-ehem.. hihihi. nak aja tajuk yang manthop lagi meletopss kan? tak adalah, saja nak kasi kontroversi sikit.. hehe

Sebenarnya semalam Nadh wat cleaning sikit kat opis Nadh ni. Boss cakap kemas la bagi cantik sikit opis dah semak, ditambah dia kata tempat kerani Nadh tu dah macam tempat Alam Flora dah macam-macam semak kat situ. Jadi mula la cerita kami mengemas tu. 

Yang membunuh diri tu sebenarnya sebab Nadh p sembur diorang dengan sembur Baygon. Seyes yang ni terbaek weyh, kalau rumah ampa ada lipas, pakailah yang ni. Memang berkesan. Tapi mahal sikit la. RM8.85 sahaja. Bukti keberkesanan dia ni ha..

Selesai mengemas dah. dan Hasilnya, ni Workstation baru Nadh.
(Maaf semak sikit, besa la kan, ai baru pindah. hihi)

Itu sahaja. hihihi.. nak wat gempaQ kan? lalalalalalalalalalalala~~

15 comments:

Miss Ran said...

nk kene jiran ni

grrr

ermm netbook ttp ade lalala

aque said...

heehe mmg gempak... terperanjat uhuhuhu

fRaMe+LenSeS said...

Miss Ran :: hihihi.. gempak kan? lalalalala~~

Aque :: hehehe.. sowie la. memain ja.. sanggup semalam ng engineer amek gambaQ ni. hihhihi

farahin nasir said...

haishhhhh... ingatkan ape la.. tajuk tergempor giler.. :)

DONIA KITA DOLU-DOLU..:)

fRaMe+LenSeS said...

Farahin :: eh.. toi la. ada 4 ekor apa tu.. lalalalalala~~ :P

Bella Bell said...

lipas rupanya.. grrrr.. ingatkan manusia tadi.. hehehehh!!!~

fawzeah zea said...

hahaha ingt kn org yg btl2 bunuh dri,,nice n3 sis =)

JIJI YU said...

huk aloh..sian kot kat lipas2 tu..camne ek anak2 die.

Sunah Sakura said...

nadh pembunuh!!! bukan diorang bunuh diri!

azam said...

kena tipu siot....

Подтверждаю said...

wa'alaikummussalam..
alahai..comel je tajuk. haha. mati disembur baygon.
dah lama dah pakcik tak nampak spray baygon ni. dulu2 masa kecik2 suka spray kat kala jengking kat kampung. ia marah. haha

=)

sebut pasal entri ni, kebetulan.tumbuk je lipas tu sampai mati. haha. dengan..

TIPS RINGKAS NAK BINA BADAN ALA-ALA ENCIK BEN

cleverspider55 a.k.a alam1cinta said...

lawak..lawak..
Sukses!

msredcheesecake said...

mr nadh,
minta ampun minta maaf...malunyer msred....sowey tak buat lagi...

farhana said...

haha..engat ke bet0i2 ade orng bunuh diri ngupenye lipas...haha

fRaMe+LenSeS said...

Fawzeah :: hihihi.. ntah camne la semalam leh terfikir kan nak wat camni,.

Bella :: hihihi.. lipas la kamu.. hehe

Jiji :: ahahaha.. nak wat camna.. depa beranak pinak dalam amari Nadh semalam.

Sunah :: oihh.. oihh.. :P

Azam :: hihihi.. tetttt~~

Pakcik :: hihihi.. itulah pakcik. banyak sangat semalam pakcik. sal nak tumbuk tu.. sebenarnya Nadh jadi geli tgk banyak2 ni..

alamcinta :: hihihi.. maceh kamu. :)

MsRed :: ala. takpa aih.. kamu tak salah pn.. Nadh yang tak tjk diri kan? :)

Farhana :: hihihi.. tetttt.. :P

Buta+Pekak+Bisu=CINTA