Followers

Wednesday, 29 June 2011

Aku dah suka kat ang, nak buat apa ni?

Assalamualaikum.
Dan salam sejahtera pada bukan Muslim yang membaca.

Nadh kebelakangan ni terjumpa beberapa kenyataan dekat FB tentang manusia-manusia yang jatuh hati dekat seseorang. Lepas tu meluahkan perasaan mereka dalam blog la, dalam FB la. Merata la, seakan-akan mereka takut nak meluahkan perasaan mereka. SEBAB? Takut kena reject. 

Apa pendapat anda yang membaca? Perlu tak meluahkan bila dah suka? 

Pendapat Nadh kan, luahkan saja, kalau dah suka, katakanlah, kenapa nak simpan sendiri. 
Paling kuat pun kena reject ja, Lepas tu selesai la. Dah tak perlu tunggu dia lagi, lepas tu pergi cari ganti. 
Hello, ramai kot kat luar tu. Kita kan HOT!! ( Hot la sangat..wee~~ ) Anytime leh cari lain la.

Kalau menunggu, dan menunggu macam tak ada makna ja, tak sudah, kita yang berputih mata selepas orang lain yang LEBIH BERANI datang. Luahkan perasaan, dah dia terima pula, tak ke kita gigit jari.

Kalau kita mencuba, mana la nak tau, dia ada perasaan sikit-sikit kat kita, dah mengena kan? Selesai kes. Kalau simpan apa dapat? 

Tak caya ka bila mengaku kita suka dia, dia menerima kita dan berbahagia? Boleh baca KISAH NI. Kisah benar tau ni. weeee~~~ 

Note :: tak sedia kalau tak payah la nak gatai. Nadh tak tanggungjawap kalau anda berhati tissue, baru putus cinta, kena reject dah nak terjun parit. lalalalalalal ~~

6 comments:

nadzli azlan said...

opss ! terasa sedikit cuitan di rmbutkuh apabila retis mula memberikan pendapat ! HAHHAHAHAH ~!

Iffah Afeefah said...

erm hati tisu tak tahan

erk malu la nadh

lg2 pempuan

EiZaRaZiErYa said...

ahaha..sok0ng nadh~ wink3 >_<

msredcheesecake said...

Mr nadh,
Jadi cam msred...msred suka mr bf, terus je cakap kat dia....takyah nak sorok2

fRaMe+LenSeS said...

Adik :: lalalalalalala~~

Iffah :: ahaha.. tak betoi ka tu? ahaha.. :P

Eiza :: maceh sokong Nadh.. hehe

msRed :: hihi.. tabik sama msred.. weee~~

Подтверждаю said...

as salam..
haha~
tu ok lagi.
kes pakcik lagi berat sikit.
pakcik jenis tak faham cinta sesama manusia.
maka, macam tamau kawen je

=_="

Buta+Pekak+Bisu=CINTA