Followers

Saturday, 11 June 2011

Sudah lama ku mengingin, baru hari ini ku mendapat

Assalamualaikum.
Dan salam sejahtera buat bukan Muslim yang membaca.

Kemarin Nadh tak masuk kan? sebab busy dan lagi satu sebab Nadh kureng mood, disebabkan seorang sahabat wat hal dengan Nadh. Sakit hati jugak la. Dan atas sebab kecik hati tu, Nadh pun duduk mengurungkan diri dalam bilik, sampai la pukul 1 tengah hari tadi. 

Lapar plak dah, apa lagi, merajinkan diri pergi dapur, dan inilah hasilnya,
(Masak lemak ikan baji)

Info makanan :
1. Dah 2 minggu teringin nak makan, hari ni baru dapat masak.
2. Re-remind cara nak wat oleh mama.
3. Buat Nadh tambah rindu kat masakan Mama. huu.. T.T (dah la banyak minggu dah tak balik + minggu ni sebab silap tengok jadual, kalau tak dah sampai Penang dah)
4. Rasa sedap. (adakah ini disebabkan Nadh lapar atau dia memang sedap? ahahaha.. tatau. :P )


RESEPI? Ummm.. takyah la, rasa semua orang pn pandai wat kan? hihihi.. :) 


10 comments:

Miss Ran said...

jiran pandai masak

wowwww

padle said...

masak lemak ikan baji?

first time dgr ni..

kat uma td pon mama buat laok masak lemak ikan sembilang..^_^

fRaMe+LenSeS said...

Miss Ran :: oihh. mn ada la.. besa2 ja. :)

Padle :: wahh bestnyaa.. hihiih.. ta penah dengaQ? cuba la. sedap. seyes.. :D

bersama kak Es said...

tak pernah dengar lahhhh naaddhh!!
bak mai resepi .. :)

fRaMe+LenSeS said...

Kak Es :: ehh.. macam besa la orang wat masak lemak. senang ja aih.. :)

Syazana Justme said...

wah,pandainya masak..nmpak sedap..lapar terus..huhu

schaze zainn said...

ikan baji tu ikan ape? =,="

Sunah Mohammad said...

sedapnyeeeeeeeeeeeeeeeee... T_T

MyMye MyMya said...

Waaa ! miemi lum prnah mkn lg...:D

kiera'sakura said...

nanti masak kt ai!!!!!!!!!! hahahahaha :p

Buta+Pekak+Bisu=CINTA