Followers

Saturday, 4 June 2011

Nadh cakap tentang Seth-Seth-Seth

Assalamualaikum 
Dan salam sejahtera pada bukan Muslim yang membaca.

Malam ni lain sikit ya. Malam ni tak perlu baca sangat, tapi kena dengar ja. Sebab malam ni Nadh wat vlog lagi. Suma ni gara-gara JIRAN Nadh NI la.. (Hihihi saja nak salahkan dia.walau mungkin kot cket2.. :P )

Cerita dia, Nadh dah 2 hari (dari semalam nak berVlog) tapi tak buat-buat pun. Mai hari ni jadi segan plak. Sampaikan JIRAN kata camni :

Nadh jawap la : 

Ni balasan jiran : 

Maka dengan ini, Nadh pun tunduk dan patut (konon) dan ciapkan jugak.. ahahahaha (sebenarnya tak berapa ada mood nak mencoret ) . Dan ini hasilnya,

11 comments:

Sunah Mohammad said...

tu diaaaa... pasal seth pulak... (sambil dengar)

cik pulau said...

NADH...LIKEEE!!!!

sangat besttt motivasi ni..

sweeettttttttttttttt sangat kata nadh..... hahaha..^^,

pwincess Lov3y dOv3y said...

ahaak..menarik..
i like..:P

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

sukanya vlog ni....

so sweet

haha

AMMAR YASIR said...

Ammar baru je add Seth Tan tadi..hehehe

efa nur said...

suka dengar ceramah Nadh :)
perkongsian yg sgt baik..

Blog Efa Nur :)

Miss Ran said...

yeah mlm br dapat dengar..benci!

Muslimah Optimis said...

byknya goyang badan..senaman sungguh..hihihi... siap hafal skrip oooooooo..nora elena..

weyyy... nanti kami nk tanya kak ipaq ampa romantik dakkkkkk.. hahaha

Muslimah Optimis said...

eh komen tadi tu br dipertengahan VLOG..bukan tzkirah ek?? ada jugak tazkirah tu di penhujung..hihi..tapi nice.. tak sabar nk tunggu next vlog sahabat

Cik NY said...

perkongsian yang hebat..... lpas ni buat lah lg byk video mcm ni.... mmg bagus.......

fRaMe+LenSeS said...

Sunah :: hihihi.. :P

Cik Pulau :: aip.. aipp. perli ka apa tu? :P

pwincess :: maceh2 kamu..:)

GK :: hihihi.. yo lahh.. maceh suka. :)

Ammar :: ehh ya ka? dia bagi tips pape tak?

Efa :: ehh.. ya ka? maceh la.. terharu aihh..

Miss Ran :: huh? baru dapat? shian.. hehe

Aimaa :: ihi.. maceh kamu.. maceh sbb sokong sokmo. :)

Cik NY :: umm. hebat tu ALLAH ja, Nadh cuma tlg sampaikan ilham dia bagi. anyway maceh sudi tgk. :)

Buta+Pekak+Bisu=CINTA