Followers

Sunday, 5 June 2011

Nadh dah tenang, maceh sahabat semua

Assalamualaikum.
Dan salam sejahtera buat bukan Muslim yang membaca.

Nadh mencoret sesuatu lagi. Kali ni nak update hat yang tadi kes NI.
Sekarang ni dok melayan lagu ni plak. Huu.. (Mood : tacing la sangat kan.. hhiihi)
Cumanya bila teringat akan kerinduan tu, mesti tingat lagu ni.
Kes ni sedikit menguji Nadh sebab tadi yang ilang adalah termasuklah dalam KUNCI MOTO + RUMAH and yang sedikit lagi mengguris ati adalah kehilangan empom Ayah yang Nadh pakai. huu.. Walaupun tu empom murah kan, tapi terasa jugak la, sebab tu dari Ayah kan. T.T



Apa pun yang ALLAH sedang aturkan buat Nadh, Nadh takkan lemah, Nadh menerima dengan hati terbuka sebagai ujian kecil buat hamba ALLAH sorang ni. Walau bertepek-tepek kan, tapi Nadh yakin, DIA nak uji sejauh mana Nadh bertahan dengan apa yang dia bagi kan?

Allah tidak membebankan seseorang melainkan dengan kesanggupannya….” (Al-Baqarah : 286)

Bermaksud, Nadh mampu la ni, sebab tu DIA bagi-bagi dan bagi lagi. Nadh redha, n syukur sebab DIA menguji Nadh. Tanda kasihnya DIA pada Nadh. Syukur alhamdulillah.. Apapun ini masanya dah tiba....


Ku masih merindui mu
Walau tidak dijodohkan
Suratan takdir telah menentukannya
Ku masih menyintaimu
Hingga keakhir hayatku
Biar ku simpan perasaan ini kasih
Izinku membawa diri
Oh bayu sampaikan salam perpisahan oh dariku
Bukan buat kekasih ya, Tapi buat arwah barang-barang Nadh tu. :)

P/s :: Amacam? Layan eskrim sambil dengaQ lagu pn menarik kan? lalalalalalalala~~

Mahu bersyukur : sebab hari ni bukan ipong n e72 yang ditinggalkan dalam beg (walau keduanya dah nak abeh bateri). Sebab bukan wallet yang ditinggalkan dalam beg. Sebab masih ada sahabat yang sanggup bersusah payah datang hantarkan kunci rumah untuk Nadh masuk rumah. Syukur sebab masih punya kekuatan untuk berjalan sampai ke Kepsi seberang jalan untuk makan. Syukur alhamdulillah.. "Bersama kesulitan itu ada kemudahan". Yakin ALLAH Maha Tahu apa dirancangkan buat Nadh. Alhamdulillah. Redha.. :)



6 comments:

eva_evo said...

sabar ye abg..woo..abg nadh layan novel bagai sang puteri..novel terbaik penah sha baca..suka laksamana sunan..

Lieyda said...

wah ipong tuuuuuuuuu

Miss Ran said...

err byk nye encet

bak mai satu

grrrr

byk rete nadh

nk bnding y ilang tu

kunci ley buat spare kn

mjur tk kene ragut

teragut nywe skali cmne

tkde jiran dah ai

fRaMe+LenSeS said...

Eva :: abg sabar la ni.. :) maceh dik. :)

Lieyda :: awat kamu ng ipong?

Miss Ran :: itu lah. ALLAH aturkan sesuatu sebenarnya ni. Nadh yakin, ada tu. tapi y Nadh da dapat, sabar.. seyes la, sabar tu la y Nadh dapat skarang. :) alhamdulillah.. DIA bagi kekuatan.

Penjejak Mimpi said...

sabo ye Nadh...

fRaMe+LenSeS said...

Penjejak Mimpi :: insyALLAH.. maceh bagi smgt. :)

Buta+Pekak+Bisu=CINTA